دانلود Windows 10 Consumer/Business Edition 1809 RS5 Build 17763.194 December 2018 x86/x64 نسخه نهایی ویندوز 10
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۹ دی ۹۷
دفعات بازدید
72,457

Windows 10 Version 1809 مایکروسافت نسخه‌ جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. حال اولین نسخه‌ی رسمی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز ۸، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز ۱۰ باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز ۱۰ بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز ۱۰ ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به شمار می‌رود.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

ویندوز ۱۰ در ابزارهای مختلف اجرا می‌شود. از اینترنت اشیاء گرفته تا سرورهای پیشرفته‌ی دیتاسنترها می‌توانند به ویندوز ۱۰ مجهز شوند. برخی از این ابزارها صفحه‌نمایش ۴ اینچ خواهند داشت و برخی ۸۰ اینچ. برخی نیز اصلا صفحه‌نمایش نخواهند داشت. برخی از این ابزارها در یک دست جای می‌گیرند و برخی نیز ابعاد چند متری دارند. بعضی از ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ از قلم و صفحه‌ی لمسی برای کنترل دستگاه بهره می‌برند و برخی از صفحه‌کلید و ماوس و برخی دیگر نیز از کنترلرهای حرکتی استفاده می‌کنند. در بعضی از این ابزارها امکان سوییچ کردن بین این حالت‌ها هم وجود دارد.


ویرایش Business یا VL – Volume License:

Windows 10 Pro
Windows 10 Pro N
Windows 10 Education
Windows 10 Education N
Windows 10 Enterprise
Windows 10 Enterprise N

ویرایش Consumer یا Retail:

Windows 10 S
Windows 10 S N
Windows 10 Home
Windows 10 Home N
Windows 10 Home Single Language
Windows 10 Education
Windows 10 Education N
Windows 10 Pro
Windows 10 Pro N


رمز عبور فایل ها : www.fileniko.com