دانلود بازی My Time At Portia برای PC
Update v1.0.129133-CODEX

مطلب نوشته شده
4 ساعت قبل
دفعات بازدید
60
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بالاخره نسخه نهایی بازی My Time At Portia پس از مدت ها انتظار و خروج از حالت Early-Access، در ۱۵م ژانویه ۲۰۱۹ به صورت نهایی منتشر شد. این بازی توانسته نظرات به شدت مثبتی را از سمت گیمرها و منتقدین دریافت کند و انتظار می رود تا جوایز زیادی را از آن خود کند. این بازی اثری جهان آزاد، شبیه سازی، نقش آفرینی و کژوال است که توسط استودیو Pathea Games توسعه یافته و Team17 Digital آن را منتشر کرده است. شما باید زندگی کاملا جدیدی را در شهر دلربای Portia تجربه کنید.

دانلود بازی Balrum برای PC
نسخه آپدیت شده SiMPLEX-v1.6 جایگزین شد

مطلب نوشته شده
5 ساعت قبل
دفعات بازدید
1,717
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی Balrum در سبک استراتژیک و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Balcony Team طراحی و منتشر شده است. مدت زیادی از نابودی و اسیر شدن دارک وود می گذرد، در این مدت اتفاقاتی رخ می دهد که در زندگی کاراکتر بازی تاثیر می گذارد و ارتباطی میان او و دارک وود ایجاد می شود. شما همیشه در فکر اسرار عجیب دارک وود هستید و می خواهید آن ها را بدانید اما از آن می ترسید. اتفاق وحشتناکی رخ می دهد و باعث فرار شما از خانه می شود. تصمیم به فرار می گیرد اما در این فکر هستید که اگر مردم را تنها بگذارید چه سرنوشتی در انتظار آن ها خواهد بود به همین دلیل خود را برای مبارزه آماده می کنید. گیم پلی بازی به صورت کلاسیک می باشد که در محیطی فانتزی رخ می دهد. ماموریت های بسیار زیاد و دشواری برعهده شماست که تنها در صورت به سرانجام رساندن آن ها می توانید مردم را نجات دهید.

دانلود The Grand Tour 2019 Season 3 فصل سوم مجموعه مستند تور بزرگ

مطلب نوشته شده
7 ساعت قبل
دفعات بازدید
205
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

فصل سوم برنامه گرند تور (به انگلیسی: The Grand Tour Season 3) از ۱۸م ژانویه ۲۰۱۹ شروع به پخش کرده است. فیلم‌برداری فصل جدید از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شد که حاصل آن خراب‌کاری‌ها، شوخی‌ها و صحنه‌های جذاب این سه مجری بریتانیایی در چین، کلمبیا، سوئد، مغولستان و آمریکا خواهد بود. علاوه بر چالش‌های همیشگی با خودروهای کلاسیک، قدیمی و فراموش‌شده با توجه به تریلر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که بسیاری از مدل‌های جدید مثل مک‌لارن سنا و لامبورگینی اوروس مهمان فصل سوم گرندتور بوده‌اند. بر اساس تصاویر منتشرشده در طول سال، کلارکسون، هموند، می و اندی ویلمن برنامه‌های جالبی برای فصل جدید تدارک دیده‌اند. بررسی شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس، چالش خودروهای کلاسیک ایتالیایی مشابه تاپ‌گیر (Top Gear) در اسکاتلند، چالش‌ هاچ‌بک‌های مدرن در لندن، بررسی الپین A110، سفر به دیترویت با سه مدل دوج چلنجر SRT دیمن، هنسی کامارو ZL1 و فورد موستانگ RTR، ماجراجویی در مغولستان و … بخشی از فصل سوم این برنامه هستند.

دانلود Udemy Mastering Photoshop CC 2017 Learn like Pro, with 2018 update آموزش تسلط حرفه ای بر فتوشاپ سی سی 2017

مطلب نوشته شده
9 ساعت قبل
دفعات بازدید
54
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

Adobe Photoshop CC یک نرم افزار گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

دانلود Udemy Microsoft BOT Framework & DialogFlow: Creating ChatBot آموزش چارچوب مایکروسافت بات و دیالوگ فالو همراه با ساخت ربات چت

مطلب نوشته شده
10 ساعت قبل
دفعات بازدید
44
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در جریان برگزاری نطق اصلی کنفرانس بیلد از تغییرات، به‌روزرسانی‌های سرویس‌های فعلی در کنار سرویس‌ها و محصولات جدید این شرکت رونمایی کرد. از جمله‌ی به‌روزرسانی‌ها و تغییرات جدید قابل اشاره باید به بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده کاربران هم اینک می‌توانند بات‌های مورد نیاز خود را به‌راحتی ایجاد کرده و توسعه دهند. بات‌های مایکروسافت علاوه‌بر اینکه مبتنی بر آژور هستند، قابلیت اجرا روی سرور‌های شخصی را نیز دارند و می‌توان آن‌ها را در پلتفرم‌های مختلف اجرا کرد.

دانلود مستند Requiem for the American Dream 2015 مرثیه ای بر رویای آمریکایی با زیرنویس فارسی

مطلب نوشته شده
۲۸ دی
دفعات بازدید
127
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

این مستند، در گفتگویی شفاف با نوام چامسکی (برجسته ترین روشنفکر زنده جهان) به بررسی ویژگی‌های زمانه کنونی می‌پردازد. این مستند نشان می‌دهد که چگونه بخش اعظمی از ثروت و قدرت جامعه آمریکایی در اختیار گروه کوچکی از افراد قرار می‌گیرد. در مصاحبه‌هایی که در طول چهار سال صورت گرفته، چامسکی اصولی را آشکار می‌کند که این جامعه را به ورطه یک نابرابری تاریخی بی‌سابقه کشانده است. او در عین حال از سیاست‌هایی پرده بر می‌دارد که برای تامین منافع مالی ثروتمندان و سلطه آنها بر طبقه‌های پایین‌تر جامعه به اجرا در می‌آیند. چامسکی در ادامه به مرور فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود می‌پردازد.

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای PC
Update v2.61.04-CODEX

مطلب نوشته شده
۲۸ دی
دفعات بازدید
3,461
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی The Banner Saga 3 در دل یک جهان بی‌رحم، که الهام گرفته از حماسه اساطیر وایکینگ است، استراتژی بیشتری را با حضور وایکینگ‌ها به تصویر کشیده است. جنگ‌های تاکتیکی در برابر دشمنان قدرتمند، بازیکنان را مجبور می‌کند تلاش خود را چند برابر کنند. در این بازی داستان و شخصیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای طرفداران قانع‌کننده است. در طول مراحل بازی نقش آفرینی The Banner Saga 3 شخصیت‌ها قوی‌تر می‌شوند و با پشت سر گذاشتن مراحل می‌توانید توانایی‌های شخصیت‌ها را بالا ببرید. داستان‌ این بازی چند لایه و غیر خطی است. سری The Banner Saga، یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی استراتژی است که دارای دنیایی فانتزی بوده و به شدت از تاریخ خدایان نورس الهام گرفته است. در طول بازی تصمیم‌های شما در شرایط مختلف، تاثیر خود را روی بازی خواهد گذاشت و قبل از انجام هر کاری، باید عواقب آن را مد نظر داشته باشید.

دانلود بازی WWE 2K19 برای PC
Update v1.04 incl DLC-CODEX

مطلب نوشته شده
۲۸ دی
دفعات بازدید
6,569
تعداد نظرات
۵
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

نسخه نهایی بازی WWE 2K19 سه روز پیش از انتشار رسمی آن در شبکه استیم، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این بازی در دنباله ی نسخه ۲۰۱۸ بازی مسابقات کشتی کج قرارگرفته و بهبودهای کاربردی به همراه کاراکترهای جدید را به گیمرها عرضه می کند. بازی WWE 2K19 بدست استودیو Visual Concepts توسعه یافته و کمپانی نام آشنای ۲K آن را منتشر کرده است. در بازی WWE 2K19 تمرکز بر روی برنامه‌های Smackdown Live و ۲۰۵ گذاشته شده است. در انتهای لیست‌ها ما دوباره شاهد قسمت “دیگر” (Other) هم هستیم. این بخش شامل افرادی است که مدیریت برند خاصی را بر عهده دارند یا علی رغم سابقه حضورشان در WWE، وابستگی خاصی به شرکتی ندارند. جان سینا (John Cena) به عنوان یک عضو آزاد خطاب می‌شود و می‌تواند در هر برندی که بخواهد حضور پیدا کند. نیکی بلا (Nikki Bella) هم شامل این قائده می‌شود و او آزاد است. آخرین حضور نیکی همراه با خواهرش یعنی بری بلا (Brie Bella) در قسمت جدید برنامه RAW بود. کریس جریکو (Chris Jericho) به برند خاصی وابستگی ندارد و فعلا با افرادی ..

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season برای PC
Update 1-CODEX

مطلب نوشته شده
۲۸ دی
دفعات بازدید
7,470
تعداد نظرات
۵
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی The Walking Dead The Final که آخرین فصل از سری بازی واکینگ دد توسط تل تیل می باشد، با عنوان سرفصل Done Running منتشر شد. این فصل، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد خواهد بود. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود. مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند. در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند. شخصیت کلمنتاین دیگر به آخرین بخش از سفرش رسیده است، سفری خطیر و هیجان‌انگیز که او را با اتفاقات بسیاری روبه‌رو کرد. او پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با حوادث مرگ‌بار، به یک مدرسه‌ی متروکه رسیده است که می‌تواند به خانه‌ی او تبدیل شود، اما به این ..

دانلود بازی Jagged Alliance Rage برای PC
Update 1-CODEX

مطلب نوشته شده
۲۸ دی
دفعات بازدید
2,037
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

شاید باورتان نشود اما بازی Jagged Alliance: Rage! با انتقادهای شدید از سمت گیمرها مواجه شده است. گیمرها می گویند که این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود به شدت ضعیف عمل کرده است؛ نقشه بازی کوچکتر شده، حرکات بازی ایراد دارد، مبارزات بازی به شدت کم می باشد، مکالمات به شدت طولانی هستند و قابلیت skip ندارند، گرافیک بازی و کات-سین ها به شدت کارتونی هستند و …! شاید با انتشار آپدیت ها کمی نظرات مثبتی را برای این بازی شاهد باشیم، اما به نظر می رسد که این بازی مشکلات بنیادی دارد و امیدی به جلب رضایت گیمرها نیست. بازی Jagged Alliance Rage اثری از استودیو Cliffhanger می باشد و HandyGames آن را منتشر کرده است.Jagged Alliance: Rage یک بازی تاکتیکی با گیم‌پلی و مبارزات نوبتی است که از المان‌های ماجراجویی و قهرمانان بامزه و در عین حال عجیب و غریب بهره می‌برد. این بازی که به عنوان اسپین‌آف سری Jagged Alliance شناخته می‌شود، از نظر داستانی، بیست سال پس از بازی اول این مجموعه جریان دارد و شما را به سفری پرمخاطره به دل یک جنگل ..